۵ مرداد ۱۳۹۲، ۴:۰۳

غیبت ریبری و نویر در سوپرجام آلمان

غیبت ریبری و نویر در سوپرجام آلمان

بایرن مونیخ در دیدار سوپرجام آلمان مقابل رقیب دیرینه اش دورتموند فرانک ریبری و مانوئل نویر دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بایرن فصل گذشته سه گانه را تکمیل کرد و هم در بوندسلیگا و هم در رقابتهای لیگ قهرمانان دورتموند را شکست داد. پپ گواردیولا سرمربی جدید بایرن در بازی شنبه شب می خواهد نخستین جام را با باواریایی ها کسب کند اما در این بازی دو بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد.

نویر و ریبری هر دو در دیدار دوستانه چهارشنبه شب بایرن مقابل بارسا با مصدومیت هایی روبرو شدند و گواردیولا نمی خواهد ریسک کند و از آنها در دیدار مقابل دورتموند استفاده کند.

به این ترتیب انتظار می رود تام اشتارک دروازه بان ذخیره بایرن در دیدار مقابل بایرن به میدان برود و با توجه به حضور چندین هافبک آماده یک بازیکن از روی نیمکت هم جانشین ریبری خواهد شد.

این در حالی است که دورتموند نیز برای این بازی با مشکل مصدومیت روبروست. آنها هنریک میختارین ستاره ارمنستانی و خرید جدید خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. لوکاس پیشچک مدافع این تیم، پیر آبامیانگ و یاکوب بلاژیکوفسی هم بازیکنانی هستند که حضور آنها مقابل بایرن در ابهام قرار دارد.

بایرن مدافع عنوان قهرمانی سوپرجام آلمان است و سال گذشته دورتموند را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

کد خبر 2104681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha